söndag, februari 06, 2011

Sönerna gör mej så glad!:)

En riktigt skööööön söndag!

Promenad till vännen Micka där det bidde lite kaffe och småprat - alltid lika trevligt!

Det går fortfarande ganska långsamt men ändå bättre och bättre! Igår var jag också ute fast det tog emot att gå ut för det blåste så förb......!!!

Men tar man bara tag i det och kommer ut så känns det riktigt bra! Då hamnade jag hos Lotta och Stephan en sväng - det är ju aldrig fel att ta en liten vilopaus ;)

Så idag fick jag då rå om mina pojkar ett par timmar, härligt!
Dom följde med mej o handla lite sen åt dom här med mej, så blev det soffläge efter maten och lite ryggkli!
Jodå, det slutar nästan alltid med att mamma ska klia på ryggen, inte för hårt, inte för löst och inte för kort stund! Helst inte sluta alls!

Så tittar vi på "Family Guy" som dom älskar - jag tycker väl det är OK men kan leva utan...;)

När Måns åkt till jobbet blev Jesper och jag sittandes vid Spotify och han hjälpte mej att komplettera min "gamla-godingar-lista" - det är så kul att man trots en generations skillnad hittar så mycket musik som båda tycker om!

Nu har också han åkt iväg, jag har skrattat åt Solsidan på TV så nu får vi se vad det blir resten av denna söndag-kväll...?
Sherlock på ettan kanske...eller Wallander...men den har man väl redan sett...

Ha en skön söndagkväll! Kramelikram!

2 kommentarer:

  1. Visst är det kul med söner och att man har en hel del gemensamt.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej, så konstigt! Här hos oss har och är det fortfarande "klia-ryggen"! I alla fall hos min ena pojke o hans söner! Går det i arv?
    Det började med att dagispersonalen skulle klia rygg när det var vila, och nu är J´s ena pojke på samma dagis o vill bli kliad!
    verkar som om du går framåt i din rehab.
    Hoppas på din fortsatta bättring!
    Kram Lena

    SvaraRadera