måndag, februari 07, 2011

BRA promenad idag!

Hej hopp!

Har ju varit bra på att gå en runda varje dag sen jag kom hem från sjukhuset, utom första dan när jag tänker efter...
Dom har väl inte alltid varit så jättelånga precis dom där rundorna men det har ju faktiskt sina skäl...

Men idag kändes det så bra när jag kunde gå till Fameco på 22 minuter mot förra veckans promenad dit som tog 40 minuter!!!
Visst, det känns, men det gör inte ont o "spänner" lika mycket i magen längre!:)
Hem tog 24 min så det är ju bra med!
Det blir 3,4 km så om inte jag får för mej att ge mej ut i mörkret och gå ikväll (hmmmm... inte blir man direkt sugen när man tittar ut...) så blir det dagens motion och det duger väl när man är inne på halva sjukskrivningstiden!!!

Hej så länge!

1 kommentar:

  1. Duktig du är Inna!!!
    jag såg dej häromdagen när du var ute och trsakden, själv var jag lat o åkte bil;-)
    Kram på dej

    SvaraRadera