måndag, februari 28, 2011

Lite vikt o mycket flams!;)

Efter en toppenhelg sitter jag nu åter och funderar på samma gamla problem...

Min vikt...

Men först helgen!

Samlade ett härligt gäng här hemma i fredags kväll, riktigt goa vänner!!!

Lena, Micka, Lotta, Susanne, en Lena till, Mia, Marianne, Helene - Ullaredsresenärerna Karin o Camilla anlände lite senare.

Vi hade en MYCKET rolig och GLAD förfest här innan vi gick bort till Järnvägshotellet, där var det inte så mycket folk men trevligt.

Tror ändå att vi hade roligast innan - men det är väl som det brukar vara!!!;)

Så himla mycket skratt och flams!!!
Detta lever vi på länge! Ja iaf till nästa gång!



Lena & Mia



Lena & Susanne



Micka, Lotta, Helene & Lena



Marianne & Micka



Marianne & jag

Camilla sov hos mej - jag hade nämnt nåt om att prata o fnissa halva natten...
Inte blev det så mycket prat o fniss då inte...
Tror vi båda sov inom fem minuter när vi lagt oss!!!

Så på lördan gick vi runt o mös i nattlinne o pyjamas halva dan! Men tog oss i kragen så småningom, duschade och tog en välbehövlig promenad innan Camilla åkte hem till Värnamo.


Men inte gick det att lägga in några matrapporter fredag, lördag, söndag!!!!!!!!
Fredan talar ju för sej själv...
Lördan - lite lagom bakfyllehungrig och bara sugen på onyttigt!
Söndan blev sådär lite halvbra...

Ja så då är det bara att börja om - I G E N ! ! !

Men nu orkar jag inte skriva mer ikväll - efter att ha kollat på min favoritserie för tillfället - "Gynekologen i Askim" så är det dax att nanna kudden!

Kramelikram!

1 kommentar:

  1. Hej lilla Inna!
    Jag hade också en "slarvhelg". Fick tips av Nina: efter att man ätit för mycket så ska "lågintensiv träning" (tror det hette så?) vara bäst. Alltså t.ex. långa ganska lugna promenader. Men - det visste du kanske redan :) :) :)
    Kram från Mimmi

    SvaraRadera