torsdag, februari 03, 2011

Gomorron - eller förmiddag!


Vaknade vid 8

Ligger och drar mej en stund och njuter av att inte behöva gå upp!

Går iaf upp och tar en skön dusch i mitt fina badrum!

Såret läker så bra, tog bort bandaget i lördags men står jag framför spegeln ser jag inte ärret!!!

Hmmmmmmmm.......det är liksom nåt som hänger för.....snyggt!;)

Gappe på jobbet fick rätt! "Du kommer inte att se det för alla valkar" sa han...

Saknar mina jobbarkompisar och vår råa men hjärtliga humor vi har på jobbet!!!

Ändå är det skönt att bara vara...läka i lugn och ro...

Tror jag ska gå bort till vännen Lena på hennes jobb och se om hon har en kopp kaffe till lilla mej!:)

Movalla och tillbaka - det blir 0,8 km...

Vi ses senare kära vänner!

2 kommentarer:

  1. Vardagslyx att kunna ligga kvar i sängen :) Nu för tiden eftersom jag pluggar hemmifrån, så har jag den lyxen varje dag. Att efter att sambon gått upp kan jag somna om en timme och sen vakna av mig själv. Lyx på hög nivå :)

    SvaraRadera
  2. Passa på att njut - vardagen återkommer tids nog.

    Vill du ha ngt att göra, kika in på min blogg, och KÖP boken jag tipsar om där - den är helt fantastiskt bra!

    SvaraRadera