tisdag, februari 01, 2011

Jeans!!!:):):)

Har fått på mej ett par jeans idag!!!:):):)

Härligt det känns efter snart 2 veckor i mysbyxor!

Jodå, det är jätteskönt med mysbyxor och inget annat går faktiskt i början när man gjort denna operationen, men nu testade jag dom skönaste strechigaste jeans jag har och det känns riktigt bra!!!

Så till nåt helt annat...

Jag som är så himla morgonpigg...idag vaknade jag strax efter 8 och kände mej så härligt utsövd (somnade vid halv 11 igår) plötsligt hade jag somnat om (!) och vaknade vid 9!!!

Herregud! Ni ska se att lagom till jag börjar jobba igen och ska upp kl 5 så har jag vant mej vid att sova till 10!!!

Idag ska jag ta en riktig långpromenad! Ska bort och hälsa på hos mina goa arbetskamrater!
Det är 1,7 km enligt denna sidan...

Ses senare! Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar