lördag, februari 05, 2011

Kaffe, ProViva, Physalis och vin...;)

Gomorron på er!

Sitter med en god mugg kaffe med mycket mjölk i och ett glas Proviva hallon/granatäpple (testa den - jättegod!)
Frukost är jag inte sugen på än...
Får nog bli nån slags "brunch" lite senare...

Hade en så himla mysig fredagkväll med min nyfunne vän Mariana!
Eller ny stämmer väl inte direkt, vi har ju småpratat på Hemköp i flera år känns det som (det glömde vi reda ut igår - hur länge;) och har alltid gillat varann men nu blev det då äntligen av!

Jag hade fixat lite räkröra med avocado, sallad och till det skulle det då vara vitlöksbröd som jag glömde plocka fram!!!
Herregud! Hur vimsig kan man bli på en skala???
Det var färdigt i ugnen och värmen avstängd och så kom jag på det när vi nästan ätit klart!
Typiskt mej! Jaja - det var gott iaf!!!;)

Till kaffet bidde det en god grej jag hittade här på Arlas sida - har gjort den en gång innan och älskar man choklad så gillar man denna!!!

Till den hade jag då köpt physalis som både är fint att dekorera med och gott!
Tror ni den glömdes bort också så tror ni rätt!!!

Vinet glömdes inte bort iaf! Nej det lär nog dröja innan jag börjar glömma så viktiga detaljer!

Jag tar ett par physalis nu och funderar på att krypa ner och värma fossingarna i sängen en stund...kan man göra det när klockan närmar sej halv 11...JA det kan jag iaf!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar