fredag, februari 11, 2011

Bara inget särskilt


Igår blev det inte mycket till motion...
Promenad på 1,45 km och då tog jag ändå en kaffepaus hos Lena!

Vem ska tvinga ut mej idag då???
Det är så grått så grått så grått...

Fredagen har börjat bra iaf
Vaknade vid 8-tiden
Låg kvar en stund och funderade på allt och inget...
Tog en så där härlig lång varm dusch (inte svårt när man har ny fin dusch-hörna) o passade på att raka bena o lite annat som behövde rakas!;)

Man behöver pyssla om sej ibland...;)

Som vanligt blev det ingen frukost förrän halv 11 och innan dess hann jag också med en pratstund med systeryster Ylva - mysigt;)

Så dök där upp ett meddelande från goda vännen Cilla i Växjö på Facebook, precis när jag börjat knåpa på ett svar kom jag på att jag ville höra hennes ljuva stämma istället så jag ringde och vi hade en liten mysig pratstund!

Nu kom jag på vad som kan få ut mej på en promenad!
Mimmi kommer ju upp till Småland för sjutton - och pappsen följer med - då kan jag ju gå upp mot Marielundsgatan fram mot eftermiddan så man får krama dom!!!

Vi ses senare kära vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar