lördag, februari 12, 2011

SOLIG Lördag!!! :)


En sån här dag är det faktiskt inte alls svårt att strunta i denna lilla burken och börja dagen med en promenad...

Strålande sol från blå himmel!!!
Man bara måste ut!

Det blev en skön promenad på 2,44 km - känns bra!

När jag var nästan hemma kände jag att det var svårt att lämna solen o gå in...

En solig vägg (kan man skriva så?) på skolans område lockade mej, där blev jag stående med näsan mot solen ganska länge...
Såååå skönt!

Lyssna på fågelkvitter och takdropp och känna att våren är på väg!!!

Prata bort en stund i telefon med goa vännen Karin var heller inte svårt...:)

Men så började magen protestera - den ville ha frukost!!!

OK - hem och ät och så ner i tvättstugan - denna dan går nog också!

Nu är det bara o vänta på pappsen som kommer framåt eftermiddan!!!:)

Ha en toppenlördag allesammans!;)

1 kommentar:

  1. Jag har också varit ute en sväng. Så himla skönt! Jag hörde nog inga fåglar tror jag, men njöt av solskenet även om det var kallt.

    SvaraRadera