onsdag, februari 09, 2011

Onsdag morgon!

Gomorron alla rara människor!:)

Idag gjorde jag det enda rätta!
Gick upp och klädde på mej - gick ut en promenad INNAN jag ens TITTADE på varken dator eller kaffebryggare!!!

Det kan ha varit solen som lockade ut mej - den är oemotståndlig en sån här dag!

Det blev en skön liten lagom runda på 1,39 km och det tog 20 minuter - helt OK tycker jag med tanke på lilla ärret och så var det halt också...;)

Igårkväll kom jag ut på en andra runda också - inte mer än 1,14 km men bättre än inget!

Idag har jag två besök att se fram emot!
Måns ska komma och äta middag med sin lilla mams och så ska jag följa med och kolla på hans lägenhet i Vaggeryd som jag inte ens varit i ännu!

Ikväll kommer Lotta - min goa arbetskamrat! Ska bli kul!

Vi ses!:)

2 kommentarer:

  1. Duktig du är! Borde oxå ta mej en promenad innan allt drar igång här hemma, men har än så länge varit alldels för morgontrött;-)
    Ha en underbar dag!
    Kram K

    SvaraRadera
  2. Låter som om du hade en underbar dag!
    Härligt - fram för fler sådana - gärna i sällskap med vårsol och goda vänner!

    SvaraRadera