tisdag, februari 08, 2011

Promenader och Ballerina-kex!!!


Jodå, det blev en kvällspromenad igår iaf trots det jättetråkiga vädret, 1,18 km gick jag.
Det kan t.o.m hända att jag ger mej ut ikväll igen!
Ska bara dricka en kopp kaffe först och fundera på saken...

Detta promenerande känns verkligen bra för mitt läkande men det KAN också vara att jag känner mej en aningen desperat för det där med vikten...

Idag kom söta jobbarkompisen Marianne till mej med en liten fin blomma och en kylskåpsmagnet där det står "Jag har aldrig mött en kalori som jag inte tycker om" - hon känner mej!!!

Vad hade hon med sej mer då? Jo, såna där Ballerina-kex som man bara MÅSTE doppa i kaffet och dom är ju inte alls goda.....................
Hon hade också med små röda gelehjärtan...tog två...men dom finns kvar......

Mycket punkter blir det...ni fattar nog...

Lägger inte in nån viktrapport idag.....(mera punkter) för det står fortfarande SJUTTIOTRE........

Men ni ska se på ATTAN att nästa vecka har jag gått ner som bara den!!!!!!!!

Skam den som ger sej! (känns som jag skrivit detta innan...)

Nu tar jag en kvällspromenad!!!

Så det så!

1 kommentar:

  1. Åh vad du är duktig, synd att du inte bor på min gata för då kunde du tvingat med mig! Men ska snart ta mig i kragen och ge mig ut med vovven - kurs imon igen så det gäller att ha tränat ordentligt :)

    Kämpa på med vikten - önskar jag hade lite karaktär just nu men NEJ.

    Kram

    SvaraRadera