måndag, augusti 16, 2010

Tillbaka i vardagen!:)

Fy sjutton va kul det är att börja jobba igen efter semestern när man trivs så bra på sitt jobb och har så härliga arbetskamrater!!!!!!!!!!!!:):):)

Det började direkt på morgonen, vi har en härlig glad afrikansk kvinna som är tillfälligt anställd. Hon och jag brukar prata en stund på morgonen när vi ses i omklädningsrummet, ibland förstår jag bara varannan mening och hon förstår väl inte allt jag säjer heller förstås men vi skrattar mycket båda två och använder en hel del kroppsspråk och det funkar bra!

Hon flög på mej och kramade mej om och om igen och var så glad att se mej, och vice versa såklart!!!
Så fortsatte dagen med alla glada möten som om vi inte setts på år och dar!:)
Söta Linda som t.o.m köpt lite små sommarpresenter till mej o Karin på sin USA-resa!
Åh va gulligt!

Karin och jag hade lika kul åt allt och inget som vanligt och på frukosten spelade Linda upp lite film på mobilen från festen vi hade innan vi gick hem så då var det helt kört! Jag skrattade så jag skrek! Herregud, ibland undrar nog folk...jaja...
"Man får vara som man är när man inte blev som man skulle" är ju ett bra ordspråk!!!

Men så var det mycket att göra också, Andelka är ledig även denna veckan så jag ska sköta hennes jobb...HJÄLP!!!
På måndag ska jag fråga hur hon bär sej åt!!!!!!
Visst, vet att hon är flitig som attan och snabb som en vessla men iaf...
Känner mej helt trött och sliten nu så det får nog bli nanna kudden tidigt ikväll...väldigt tidigt...

Men först en liten promenad till Micka för en liten pratstund...:)

Hej så länge goa vänner!

2 kommentarer:

  1. Det låter som om ni har det väldigt trevligt på jobbet!

    SvaraRadera
  2. önskar jag hade lika roligt på mitt jobb. blev glad av att läsa ditt inlägg iallafall. :D

    SvaraRadera