lördag, augusti 14, 2010

Beslutsångest...........

Näst sista dagen på min semester...

Vaknar halv sju, tittar ut och ser att alla moln som var här igår är borta!!!:)

Flyger upp och tänker att denna dagen får inte sovas bort!

Datorn på (vad annars är det första man gör på morgonen:) - kolla in norska vädersidan som det säjs ska vara bra...

Kollar både Falkenberg (mitt favvoställe för en dagstur till havet:) och här hemma...

Ser ungefär likadant ut! Kan bli fint...

Linnesjön eller Falkenberg och HAV!!!???

Stannar jag här hemma så kan jag ju se hur vädret blir och åka till Linnesjön på 10 minuter...

Å andra sidan... Skrea strand är ju så himla MYSIGT!!!

Ska jag försöka få liv i tonåring som kom hem sent inatt bara för att fråga om han vill hänga med? Jag vill ju åka tidigt!

Måns som också sover så länge...fråga honom? Nej.....tror inte det...

Björn kan jag nog få med mej, det är ju allra enklaste, svepa ihop lilla matsäcken (herregud va bökigt det var med matsäckar när barnen var små, men mysigt såklart, men iaf...) till bara oss två och styra kosan mot Falkenberg!

Får nog ta min lilla morronpromenad och fundera på detta - tänker ju så bra när jag går!

Hej så länge!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar