fredag, augusti 20, 2010

Bloggtorka eller bloggtråkig?


Känner mej såååå tråkig just nu när det gäller bloggen...

Kan verkligen komma på massa saker på mina promenader som jag skulle vilja skriva om, men så när jag sitter här vid datorn så kollar jag bara runt lite...

Jaja - det är som det är...går väl över en vacker dag...!

Nu äter jag choklad ( geisha såklart!) o tar ett glas rosé...inte dumt alls!
Innan tittade vi på Beck filmen "I stormens öga" och som vanligt så blir man ju helt såld på Gunvald!!!

I morgon åker vi till Ronneby för att gå på Bröllop!!!
Åh vad spännande!!!:)

Nu blir det en sista sväng till tvättstugan o sen sova tidigt...
I morgon ska vi INTE sova tidigt!!!

See you later!!! ;)

4 kommentarer:

  1. Känner igen mig precis! Med bloggandet, alltså, jag ska ju inte till Ronneby :-) Skriv när du verkligen vill, det brukar bli bäst så. Jag tar min lustbrist som ett tecken på att jag nog ska göra annat istället. Ha det gott i helgen! Kram

    SvaraRadera
  2. Sådär är det med mig också stundtals. Under vandringen i skogen flödar tankarna och ideerna, när man kommer hem är de borta, man känner sig nollställd. Men bloggen är ju inget måste, det är meningen att det ska vara kul.
    Dä ska va gött å leva...
    Ha dä gött i hälja!

    SvaraRadera
  3. Jag tror att många känner som du. Blogga är inget måste. En dag tröttnar man helt enkelt.
    Jag tycker det är viktigt gentemot sina bloggvänner att klart och tydligt tala om att nu stänger jag bloggen. Man måste inte som många blogga varje dag, själv skriver jag nästan bara en gång i veckan och däremellan läser jag andras bloggar - i mån av tid. Jag väntar på ditt nästa inlägg - när det nu kommer.
    Kram Viola

    SvaraRadera
  4. Härligt att vi är fler som känner likadant! Kram på er goa bloggvänner!:)

    SvaraRadera