söndag, augusti 15, 2010

Lilla utflykten!

Det blev en bra lördag - vi åkte till Falkenberg guben och jag med lilla matsäcken och badkläderna fick följa med omutifallatt..........

Jodå - fick fick användning för dom till slut men inte på Skrea strand, där satt vi och läste och bara kopplade av lite och det skadar ju inte heller...
Men när vi kände regndroppar efter ett par timmar så plockade vi ihop och åkte vidare mot Varberg.
Körde en liten mysigare väg än E6:an utmed kusten och västkusten är ju väldigt fint...

Hittade en mysig badplats, Getterön tror jag det hette där vi först bara satte oss och drack kaffe men efter en stund tittade solen fram!!!

Björn skrattade lite åt sin positivitetsminister till fru som sprang (ja nästan tar små skutt sådär som lyckliga barn gör...händer ju att jag glömmer att jag är 45......;) till bilen och hämtade badgrejerna och solstolarna!

Så blev det då iaf ett par timmar sol och bad (Björn tyckte det var för kallt men jag doppade mej såklart!) så när vi åkte hemåt igen kändes det bra!

Det enda om man nu ska hitta nåt att gnälla på så känns det inte som solen "tar" längre...jag som vill vara lite brun till bröllopet som går av stapeln nästa helg..

Jaja, det kanske blir nån fin dag till...eller vad säjer jag nu...börjar ju jobba i morgon...

2 kommentarer:

  1. Nästa gång kan ni väl kika in när ni är så nära? ;-)

    SvaraRadera
  2. Ja! Var i Falkenberg brukar ni vara? Får kika in i din blogg o se om där finns ledtrådar;)
    Kram!

    SvaraRadera