lördag, maj 22, 2010

Solig pingst!!! :o)


Jättemysig fredag bidde det!

Fick en hel del gjort på dan vilket är så himla skönt så man bara kan unna sej att inte göra nåt alls resten av helgen!

Våran lilla söta Ella kom till oss på eftermiddan och vi åt tacos, det var vissa problem för henne för hon var nypiercad i tungan vilket gjorde att vi fick ett par riktigt goda skratt!
Det tog ganska lång tid för henne att äta...;)

Några långa stunder vid denna mackapären blir det ju inte nu när solen är så varm o skön!
Har suttit en stund på balkongen idag o ska nog smyga ut där en stund till innan jag ska gå till min kära vän Micka o vi ska grilla o dricka vin!!!

Mmmmmmmmm - detta ser jag mycket fram emot som ni säkert förstår! Guben är bara glad att jag försvinner för han sitter klistrad vid TVn - hockey såklart!

Ha en underbar pingstafton alla härliga människor!

Puss & Kram!!!

2 kommentarer:

  1. Hoppas att du har en fin pingstafton!

    SvaraRadera
  2. Så söt hon är "Er lilla Ella" - hälsa henne så gott från mig!!!
    Mimmi

    SvaraRadera