lördag, maj 01, 2010

En ny till samlingen...;)

Hemma efter en mysig "spontankväll" med goa vännerna Stephan o Lotta som började med att dom dök upp här på en kopp kaffe, sen tog jag o Lotta en härlig promenad! Hon försökte dra ut mej i skogen uppåt Grönelund men för sjutton! Nu vill jag ju se hus, bilar, människor!!! Har gått i skogen i många år ju.......;)

Sen hamnade vi hemma hos dom där vi tog ett glas vin, Stephan o Björn hämtade Pizza o kebabsallad o så fick vi oss ett gott skratt åt "Kvarteret Skatan" på TV!
Fick fler goda skratt förresten - bara av att umgås med dessa härliga människor får alltid mej att skratta!!! ;)

När jag o Lotta gick förbi hos Kenneth o Ulrika blev vi inropade där - Kenneth hade en present till sin gamle vän!!! En jättesöt liten porslinsgris som jag försökte ta kort på o sätta in här men det blev så blekt o konstigt så det bidde inget!
Kenneth har ju känt mej i hundra år o vet ju såklart att jag samlar på just grisar så visst var det gulligt!

Ja nu går ännu en helg mot sitt slut...eller nej förresten - söndan e ju kvar...då ska vi göra INGENTING precis som sej bör på just söndagar - eller hur!!!???

Idag på förmiddan var vi ute i Ålaryd o plockade i grejer....sorterade ut vad som ska slängas (nästa helg blir det tippen...) o sparas...
Känns lite som "The never ending story"........var kommer alla grejer ifrån kan man undra....
Vi har ju ändå flyttat en massa gånger o röjt o slängt massor...

Sen bjöd Micka o Måns på middag, fläskkotletter - mmmmmmmmmm GOTT!!!

En bra lördag alltså....hoppas ni haft en bra dag också kära vänner!

Nu tror jag att kudden väntar...

Kramelikram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar