söndag, maj 30, 2010

Bloggtorka - total!

Ja så har det hänt!
Efter ett år, tre månader och nio dagars bloggande känner tanten att hon är lite trött på sin lilla älskade blogg...

Känns lite tråkigt men jag är säker på att lusten kommer tillbaka så ni blir nog inte av med mej helt och hållet...;)

Hade egentligen velat skriva en massa roligt om när Ylva o jag lyckades köra fel tre (!) gånger på väg till Blekinge i tisdags...

Och om hur Micka o jag fick ett gott skratt åt oss själva igår när vi kom ut från IKEA och inte visste var vi parkerat och ännu värre - vad hade vi för bil???

Hur kan man nu INTE veta det undrar ni...Jo, vännen Kalle ringde fem minuter innan vi skulle åka till stan, Måns, Jeppe, Micka o jag och ville låna vår bil för vi har dragkrok - vi åkte bort och bytte med honom men tittade väl inte så noga på modell och färg...

Skulle också skrivit om hur himla kul det var igårkväll när vi fick ihop lite gamla goa vänner...
Tina var här från Värmland så hon och hennes mamma Wanja och syster Anette kom hit, Micka och hennes mamma Britt-Louise och så kära syster yster Mimmi som hittat hit från Karlskrona!

Jaja - nu känner jag såhär iaf...kan tänka på dan att jag vill skriva en massa men så försvinner lusten...och jag vill inte bara skriva för skrivandets skull så...

Men som sagt - håll gärna koll för nån gång då och då dyker jag nog upp iaf ;)

Kram så länge alla underbara goa vänner!!! ;)

7 kommentarer:

  1. Förstår precis hur du känner! Samma här! Men det får ju inte bli ett måste att blogga - bort med måsten!

    SvaraRadera
  2. Grattis till vikten, här är en som kämpar med 3 kg, de sitter fast.
    När skrivandet inte är roligt, då tar man en paus eller slutar helt. Jag kan känna som du ibland och jag tror det är viktigt att det ger en något. Lösa korsord,läsa böcker,spela spel eller blogga - det är ju tidsfördriv som är trevliga. Ibland behöver man variera.
    Välkommen tillbaka när lusten faller på.
    Kram Viola

    SvaraRadera
  3. Ok.Jag kollar då och då...Saknar dina story`s ibland.Men det får väl gå...Puss svääägan.

    SvaraRadera
  4. Jadå jag ska hålla koll. Jag är också inne i en bloggsvacka. Blir så ibland. Men det vänder.

    Kram

    SvaraRadera
  5. Förstår, ibland räcker ju inte tiden till och då har man oftast massor man vill skriva om och så blir det pannkaka av allt!

    Men jag kommer sakna dig....

    SvaraRadera
  6. Du får ha lite skön sommar uppehåll och sedan ska du se att din bloggtorka snart är borta!! Saknar dina inlägg iallafall!!
    Kram K

    SvaraRadera
  7. Söta ni är!!!
    Kommer nog aldrig kunna slita mej helt...snart är det ju iaf dags för liten "vikthållarrapport"...
    Kramis <3

    SvaraRadera