måndag, maj 24, 2010

Packat lilla Blekingeväskan

En alldeles vanlig dag på jobbet

Några skrattanfall i vanlig ordning...!

Vi kunde sitta ute på lunchen, lite sol, lite moln men skönt!

Sen kom regnet! Men promenaden hem blev utan regn, skönt!

Lilla väskan packad för i morron efter jobbet kommer Ylva o hämtar mej så åker vi till Jämjö för att gå på moster Karins begravning på onsdagen.

Förresten så åker vi till Karlskrona för vi ska sova hos systeryster Mimmi ju!

Nu har jag varit "bibliotek" för Micka hade inget att läsa så hon kom hit o lånade ett par böcker! Snart har hon läst fler av böckerna i min bokhylla än jag!

Nu blir det inget mer skrivet ikväll...

Ska nog sätta mej vid TVn en stund - ska bara titta in på "Fejan" först...;)

See you!

2 kommentarer:

  1. Hej...Hoppas ni får en fin stund tillsammans.Kram till er alla!Sväääägan.

    SvaraRadera
  2. I dag har jag läst på dig blogg, det var länge sedan. Upptäckte att Björn sitter på min veranda!Det var roligt att se! Det blir väl en snabbvisit här ner nu då, om det är begravning? Annars hoppas jag på besök framöver. vad det gäller grillning så klarade jag det galant på Pingstafton, bjöd maria,Bengt och Stefan på hel marinerad fläskfile, det blev kanon!!!!! Kram.

    SvaraRadera