måndag, maj 03, 2010

Kort måndagsinlägg med knorr !


Mycket skratt på jobbet idag (igen.....:) !!!
Karin hade köpt en ny leksak till sin lilla söta Vovve Nils o den var visst minst lika rolig för människor!!!!!!!!
Jaja - jag vet - vi är lite barnsliga emellanåt men tror det är nyttigt för själen!!!!!

Hamnade här (ovanligt) efter jobbet o det var inte alls enligt planerna kan jag säja!
Skulle göra saker i rätt ordning vilket är tråkigt först - roligt sen...

Nu bidde det tvärtom - har disken kvar...men det är inte så himla mycket så jag hinner nog det gott o väl innan "Bonde söker fru" som jag blev sugen att titta på när pappsen sa i telefon att han skulle se det!

Så jag säjer helt enkelt bye bye - ses i morron!

Kram alla!!!

2 kommentarer:

  1. ha en trevlig TV kväll :)

    SvaraRadera
  2. Ett gott skratt förlänger livet - sa mormor. Så fortsätt skratta åt fåniga saker.
    Och skrattar gör du väl när du tittar på alla dina jeans. GRATTIS. Mina hänger fortfarande längs inne i garderoben.
    Ha en bra vecka.
    Kram Viola

    SvaraRadera