torsdag, maj 06, 2010

Hejdå lilla moster...


Pratade med pappsen innan - han var lite glad för han hade vår kusin Ragne hos sej, men inte glad för orsaken att Ragne har kommit ner från Stockholm.
Hans mamma, vår moster Karin lämnade oss igårkväll...
Men hon fyllde 92 i januari och var dålig och mycket trött så det var nog skönt för henne att få vila nu...
Nu spelar jag min "vemods-lista" på Spotify o tänker på henne :) Söta lilla moster! Är så glad för de mysiga stunderna när jag suttit hos henne på Hammarbygården o pratat en stund o gråtit o skrattat ihop när vi pratat bl.a om mamma...
Sov Gott lilla moster Karin...

Idag har Jesper med sej en söt tjej som också går på Per Brahe, Felicia, hem efter skolan!
Dom sitter på hans rum o spelar gitarr o pratar o skrattar!
Jag har lovat uppföra mej och vara diskret (!!!!!!!!!!!) så här sitter jag och är det...!!!
Bäst jag slutar skriva nu innan det blr nåt tokigt ;)

Kram alla o ta hand om er!

3 kommentarer:

  1. Kram till dej lilla fina Inna!!!

    SvaraRadera
  2. Det är jobbigt när nära och kära dör. Men får man bli 92 år har man levt länge, och minnena har vi kvar.
    Här i min stad har en 16-ing flicka blivit mördad av en jämgammal pojke. Man tar sådant här mer till sig när det händer nära. Kanske inte sörjer i vanlig mening men har svårt att förstå att sådant kan ända. Stackars föräldrar på båda håll.
    Nu är det midnatt och sängen väntar. Gonatt eller gomorron på dig.
    Kram Viola

    SvaraRadera
  3. Lillasyster: kan du vara diskret?
    Jo, det kan du kanske - om du anstränger dig :)
    Har just pratat med en av dina söta pojkar, han har lovat att jag kan komma o lyssna nån gång när dom spelar...
    Du tog en power nap...

    SvaraRadera