fredag, november 11, 2011

2 hg Godis m.m......

Här sitter jag med en skål godis och funderar på hur jag ska gå ner dom där jäkla 5 kilona som klistrar sej fast på min kropp!!!
Mmmmmm....tar en bit geisha till medans jag funderar...

Vad är det som gör att det där med vikt är så svårt!!!???

HJÄLP!
Jag vet, jag vet..."det är ju bara fem kilo" som en del säjer så snällt!
Men jag trivs så himla bra UTAN dom!!!

Ska bara äta upp detta godis jag var borta på Lagahallen och inhandlade innan...ja, gick dit ENBART för detta ändamål!
Sen när jag har fredagsmyst färdigt - DÅ ska jag skärpa till mej - IGEN!!!

I morgon har jag och Micka bjudit vår goa mysiga arbetskamrat Isnino på mat hemma hos Micka. Jag ska fixa efterrätt (LCHF, som det INTE är i min lilla skål nu...) och sallad och Micka fixar middag. Det ska bli såååå mysigt!
Vi har pratat om detta sen vårt besök hos henne i mars och nu ska det då äntligen bli av!

Ha en toppenkväll alla goa människor!

Kramelikram :)

2 kommentarer:

  1. Man bir himla fixerad av vikt egentligen.. 5 kg låter kanske inte så mycket, men är man van att inte ha de där 5 kg då blir det riktigt jobbigt..
    Körde på Viktväktarna för ett år sedan och gick ner 12 kg, riktigt skönt och kul att det verkligen går att få resultat =)
    Trevlig helg och njut av godiset, ibland behöver man få unna sig lite gott =)

    SvaraRadera
  2. Vet precis hur du har det. Dom här "bara" 5 kilona är skillnaden på om man känner sig fräsch eller inte =(

    SvaraRadera