torsdag, november 24, 2011

Jobb - mat - stake!


En vanlig dag på jobbet...

Truckkörning, packning, truckkörning, tuta lite på varann, skratta mycket med varann, frukost ( keso m bär ) mera truck o tut o jobb (ja vi jobbar faktiskt oxå!) o skratt o lite flams o mera jobb...

Tur att man har så underbara jobbarkompisar som gör livet glatt! :)

Lunch ( levergryta m blomkål och broccoli )

Eftermiddan fortsatte som förmiddan ungefär...

Hmmmmm undrar om min vän Karin som oxå börjat blogga har lagt in nån rolig bild idag...

Jag brukar roa mej med att byta hennes bakgrundsbild på datorn ibland när hon inte ser...idag på morgonen hade hon en liten överraskning på den...;)

Förresten - måste skryta med att vi, både jag och Karin, helt struntade i den goda (ja det vet vi ju inte eftersom vi inte smakade, men den såg väldigt god ut...) tårtan vi fick igår av Finnvedens express!!!

Först när vi såg den så övervägde vi (men bara en kort stund) att smaka bara lite (hmmmmm, lite är ju inte lätt...) men nix!!! Ingen tårta!!! Va bra det kändes efteråt!
Sivan hon övervägde inte ens - hon sa blankt nej med en gång! Vilken karaktär!

Har ätit kvällsmat, LCHF-pannkakor, bacon, oliver och gurka.

Inget mer idag, det får bli den där koppen TE som räddar mej senare när jag blir sugen!

Nu ska jag ge mej upp på vinden och leta fram staken! Då har jag åtminstone en i fönstret över julhelgen...!!! ;)

Kramelikram på er kära vänner! Ha en go torsdagkväll! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar