söndag, november 13, 2011

Snart flera år yngre!!!



Om inte mina arbetskamrater känner igen mej i morgon beror det på denna helt fantastiska fuktighetsgivande mask med anti-rynk effekt!!!

Sånt kan man hitta när man plockar lite i sitt badrumsskåp...har inget minne av när jag köpte denna...eller är det kanske nåt sånt där gratis-prov...?

Ojojoj!!!

Detta tillsammans med Nivea Clear-up strips som jag fått av systeryster Mimmi, kommer förmodligen göra underverk!!!

Hoppas hoppas...;) Hahahahahahahahahaha!!!!!!!

Kram på er alla - både släta och rynkiga!!! ;)

5 kommentarer:

  1. Men vad härligt att få vakna upp ca 10år yngra...eller?;-)...ska nog ta mig en titt i mitt badrumsskåp för att se vad jag kan hitta..
    Kram på dig

    SvaraRadera
  2. Hahaha!!! Du är ju galen!! Love it!

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig blogg du har...

    Kram söta
    Lilitha

    SvaraRadera
  4. Hahaha, då är du len som en barnarumpa nu då och går till jobb som en ny människa. Ha en härlig dag!

    SvaraRadera
  5. Jag grinar ihjäl mig åt detta kortet. Det ska va du till att lägga ut ngt sånt. <3 you. Puss Karin

    SvaraRadera