fredag, november 18, 2011

Välja vad???

Beslutsångest...

Har börjat titta på "Fyra bröllop och en begravning" - en underbar film, har ju sett den innan men det var ett tag sen nu...

Kl 8 börjar Idol...inte livsviktigt men iaf...det är ju bra!

Kl 9 - "Skavlan" där min (en av mina iaf) favvo-skådespelare är med ikväll, Krister Henriksson.

Så är jag ju kvällstrött också...och måste tänka på att jag ska orka med fest i morgon när vi ska på "Harrys" i Värnamo!!!

Då gäller det att vara utvilad!

*Suck* - nog om mitt lilla i-landsproblem - reklamen är slut så jag tittar på Fyra bröllop en stund till så får vi se...

Kanske somnar ifrån alltsammans!

Ha en go fredagkväll! :)

3 kommentarer:

  1. Här är oxå en trött människa! Vill se både kommissarie Lynley OCH Skavlan, men bestämmer mej för k. L. Nu är jag trött vid ca tredje reklampausen...Går upp o fortsätter(?) att se färdigt i sängen....ZZZZZZ kanske snart...?
    Doobidoo var ju suveränt bra ikväll i alla fall. Imorgon firar vi svägerskan(Jims fru) med buffe´o bio, på söndag dop för senaste barnbarnet Wilma Linneá, Martins dotter. Jobb måndag och tisdag...OCH på onsdag: Gran Canaria! Jippiee!!!
    Roligt att läsa din blogg igen!
    kram Lenakusinen
    Hälsa Pappa Eve!

    SvaraRadera
  2. Hej kusin! Ja nu börjar det kännas kul o skriva igen, det går lite i perioder...
    Trodde jag skrivit nåt i din blogg häromdan men nu hittar jag inte det...:( Det var på jobbet och den datorn är såååå seg så det bidde väl inget! Tycker iaf dina bilder är LJUVLIGA och att du skriver så fint! Stor Kram och ha det så gott på er resa!!!

    SvaraRadera
  3. Kollade oxå lite på filmen - och lite på Skavlan tills mannen blev irriterad och tyckte att det räckte att vi följde 1 sak!!
    kram j.

    SvaraRadera