söndag, november 20, 2011

Ena ögat på Beck...

...och andra på datorn!

Vilken kul helg!!!

Igår åkte Karin och jag till Värnamo för att förfesta hos Camilla med ett härligt gäng tjejer (kvinnor, tanter, vad ni vill, igår var vi väldigt unga iaf...) innan vi fortsatte ner till Harrys! Där var det dans för hela slanten, ja vi tittade väl till baren ett par gånger också...;)

Skitkul hade vi!!! Mycket MYCKET skratt och flams!!! Ja, ni som känner oss vet hur det kan låta! Vi störde nog inte Camillas grannar med musiken just......;)

Avslutade med lite nattamat på Sten-Stures, då var vi ju inte mindre flamsiga precis...lite lagom påverkade och lite trötta...hihi...;)

Gott med promenad upp till Camilla där Karin fick låna Ebbas säng med sänghimmel som en liten prinsessa! Jag sov så gott i Hugos säng med sänghimmel även jag, eller nån slags hydda...kramdjur fick jag låna också så jag kunde känna mej riktigt trygg!

Väl hemma hittade jag såna där mysiga "barnspår" (hmmmm barn o barn...ja mitt barn är det ju iaf) obäddad säng, fuktig handduk slängd över en dörr, halvdrucken cola-flaska, tomma godispåsar, en öppen burk hårgelé på handfatet m.m......Mammas "lilla" Måns har sovit här inatt och sen bar det iväg till Falkenberg för att hälsa på Angelika! Så honom fick jag inte träffa idag, men Jesper och jag hade söndagsmys med tacos, godis och film!

Bättre avslutning på en go helg kan det väl knappast bli!

Kram till er alla läsare och en extra till Pernilla (som jag vet följer min blogg, men hon kanske inte orkar läsa idag...;)! Hoppas du är piggelin idag!!! Hihi, Puss på dej ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar