söndag, november 06, 2011

Söndagsmys och minnesljus...


Sitter i soffan och njuter...

Vaknat tidigt både igår och idag, varit uppe lite o sen somnat om och sovit länge!!!
Minns inte när det hände sist!

Här sitter jag nu efter en underbart god frukost (hmmmm...får nog kallas brunch) på ½ sats LCHF-pannkaka, stekt bacon, sallad och kaffe - GOTT! :)

Tittar på reprisen på "Så mycket bättre" eftersom jag missade det igår. Var hos Linda, Tobbe och Ronja i Vaggeryd där jag blev bjuden på god mat, gott vin och Ronjas hembakade pepparkaka till kaffet!
Så himla mysigt hade vi - åkte 12-bussen hem o sen har jag sovit gott som sagt ;)

Natten till igår kom Måns hit och sov hos mej för han hade suttit hemma hos Angelika, Jacob, Lena och Micha o kollat film.
Så mysigt att ha honom här!
Försökte lite försiktigt börja prata med honom om frukost vid 9 men då mumlade han bara...kanske inte så konstigt eftersom kl nästan var 3 innan han kom hem...
Så vi hade mysfrukost vid halv 12! Vilken slapparhelg jag haft!
Den kommer att fortsätta så...

Idag har jag tänt ett ljus för lilla mamma som lämnade oss för tre år sedan...

Älskade lilla mamma, vi saknar dej så!
Men tänker ändå tillbaka med glädje på allt det fina hon gav oss när hon levde...mycket kärlek...

Ha en underbar söndag goa vänner!
Det ska jag ha - mina älskade gossar kommer ju på middag!

Kram :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar