tisdag, november 29, 2011

Vad man kan göra en tisdagkväll...


... om man känner att man har en aningen ont i halsen och vill få stopp på det innan det bryter ut!

En soppa med fiskbuljong, vitlök, passerade tomater, musslor, creme fraiche, tabasco och peppar!

Jag tog en vitlöksklyfta i soppan men för att kurera mej lite extra utan att soppan skulle smaka enbart vitlök så svalde jag 2 klyftor innan maten!
I morgon ska ni se att det är borta - halsontet alltså...

Mina arbetskamrater håller sej kanske borta ifrån mej oxå...

Om nå´n skulle undra hur det går med vikten så står den still...bättre än upp va!!!?;)

Nu ska jag ner i tvättstugan! See you later!

Puss & Kram :)

1 kommentar:

  1. Tror inte min kommentar kom fram... =(
    Hoppas du klarade dig från att bli sjuk.
    Ha en härlig helg!

    SvaraRadera