onsdag, december 07, 2011

Trött tant i TV-soffan

Inventerat på jobbet så kvällen hemma blir väldans kort!

Systeryster Tine skickade sms på hemväg - då hade jag glasögonen i ryggan så läsa det var helt omöjligt - hur långt fram jag än sträckte armen! Jag ringde henne istället...Vi ska prata med en på Kommunen i morgon om att flytta hit älskade lilla pappsen!!!
Hoppas hoppas hoppas det inte är alltför krångligt och tar alltför lååååång tid!

Hemma lagom till att fixa kvällsmat (lillebror ringde o underhöll mej under tiden) precis innan "Bonde söker fru" - sista delen...

Måns ska komma och sova här för han ska jobba i morgon - vi får väl se om han dyker upp innan jag somnat...

Trött som sagt...natti natti

2 kommentarer:

  1. Då ska jag oxå hålla tummarna att det går fort och smidigt :) kanske hjälper det lite iaf.
    kram j.

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Var med och tävla om ett linne i min blogg. Fint att ge bort som present om det inte passar dig själv! :)
    Det enda du behöver göra är att kommentera inlägget!! :)
    http://emzaans.blogg.se/2011/december/tavling-vinn-ett-linne.html

    SvaraRadera