söndag, december 11, 2011

Summering av ännu en helg!

Sitter o "slötittar" på en Beck-film jag sett minst två gånger...

Det har varit en go helg!
Julfest på fredan med härliga jobbarkompisarna!!! Järnvägshotellet - god mat - mycket trevligt!!!
Dans, skålar, skratt o flams - som det brukar bli! KUL!!!

Så kommer den då...dagen efter...började bra, Camilla sov hos mej och Måns sov också här eftersom han skulle börja jobba kl 8.
Vaknade när Måns skulle upp och sen kunde vi inte somna om - låg o tjötade en stund innan vi gick upp och njöt av en god ägg och bacon frulle!

Sen tog vi en promenad, en sväng på "Önska-butiken" innan vi hämtade Camillas bil hos Mickan, så hälsade vi på Karin en sväng.

När Camilla åkt hem satte jag igång att koka porterstek - den sköter ju sej själv ett tag som tur är så jag kunde vila lite för det började kännas mer och mer i lilla huvudet att det var fest på fredan...

Sen fick jag härliga middagsgäster i form av sonen Jesper och hans kompisar Jack (som är på Sverige-besök från Watford) och David!
Senare kom Joakim också så dom blev kvar här några timmar - så mysigt tycker mamma Inna!!! :)

Men som sagt - huvudet bultade så när dom åkt vidare in till stan så hände det inte mycket mer här hemma!

Trött trött trött...

I morse ringde Måns strax efter 8 - "gomorron lilla mamma!" - hur pigg som helst! (Hans nya jobb-vik har gjort underverk!:)
Han kom hit o vi åt frukost ihop och umgicks ett par timmar innan hans tåg gick hem till Vaggeryd.
Så härligt att jag får träffa honom så mycket oftare nu när han jobbar här ibland! :)

En promenad till Ica idag sen skulle jag bara vila en stund och sov i två timmar!!!
Kände mej helt groggy när jag vaknade så utan att fundera för länge (så jag skulle hinna ångra mej!) gick jag ut o gick - upp till Micka på en kopp kaffe o tjöta lite, ja och nu sitter jag då här...med datorn i knät och TVn på...får se om jag kan somna ikväll efter den alltför långa tuppluren innan!!!

Snart måndag...

1 kommentar:

  1. hihihiih skrattade gott åt dina välklädda sönder där, när jag såg bilden under. :P Då vet jag vad jag har att vänta. hehe! ;)

    SvaraRadera