lördag, december 17, 2011

Pinsammare än pinsammast!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Åh!!!
Glömmer ibland hur hemskt pinsam jag var igår!!! Kommer på det igen och då skäms jag lika mycket igen!!!!!!!

HJÄLP!!!

Efter jobbet skulle jag bara titta in på systemet och köpa vin till min och Lenas myskväll...

Det var verkligen bara en bag-in-box jag skulle ha så jag gick direkt till kassan när jag valt ut en och skulle betala...

Precis när det är min tur (folk efter förstås, sån tur att jag var själv i butiken hade jag ju inte ...) kom jag på att jag ville ha två Bacardi Breezer som välkomsdrink!

Som alltid på väg hem från jobb så har jag ju ryggsäck på...skyndar bort till den hyllan, tränger mej förbi någon och river ner en eller fler (kunde inte tänka klart så jag vet inte men det kanske bara var en...) ölflaska!!! Ja, ni kan ju bara tänka er hur detta kändes!!!

Ett sånt där tillfälle när man bara vill försvinna!!! Ge mej en fallucka!!!

Vet inte hur mycket jag bad om ursäkt - tror faktiskt detta är det absolut pinsammaste jag gjort...
Kommer jag på nåt värre så återkommer jag...;)

På väg hem sen så kom jag på att jag tagit på mej reflexvästen av gammal vana - klockan halv 2 på dagen! Kände mej ännu mer som en komplett idiot!!!!

Vill jag veta vad de andra kunderna tänkte därinne?

Lena och jag fick iaf ett gott skratt till den drinken senare...;)

7 kommentarer:

  1. Hahahahaha!!! Underbart för oss andra, gräsligt för dig!
    Men man har något att skratta åt efteråt!

    SvaraRadera
  2. Ha ha fy fasen va pinsam;) meten Gud va jag skrattar;)!
    Kram K

    SvaraRadera
  3. Ja du, ibland vill man bara försvinna under jorden. Men såååå pinsamt var det väl inte?

    Kram

    SvaraRadera
  4. ja, pinsamt tror jag nog det var! Men jag kan tala om att JAG rev ner 2 eller 3 ljuslyktor (SÅ pinsamtt, så jag kollade inte så noga på golvet, hur många där låg i skärvor...) på Indiska med min väska hängandes på armen i går! Fy, tur det inte var i "fina butiken" - Servera t ex! Slapp betala, hur fick du göra?
    Ha en härlig lördag!
    kram Lena kusinen

    SvaraRadera
  5. Nu är vinnaren i tävlingen dragen! Kika in och se om det blev du! Om inte, häng inte läpp! Det kommer komma upp en ny tävling efter jul! :)

    SvaraRadera
  6. Hahahaha!!! Jodå, detta var verkligen pinsamt! Men jag behövde inte betala Lena - fast jag frågade vad jag var skyldig!

    Kram alla :)

    SvaraRadera
  7. Hahaha hur kul som helst... ja inte för dig klart. Skönt att kunna skratta åt det efteråt =)

    SvaraRadera