söndag, december 18, 2011

Soffläge med godis ikväll!

Sitter i soffan med en godisskål och ett glas vin på bordet...
Måns sitter i andra soffan så jag har nån att slåss om godiset med!
Snart ska vi kolla film - "It´s all gone Pete Tong" som Måns har rekommenderat.

Har haft mammas älskling här hela helgen...mycket blandade känslor kan man säja...

Känns så skönt att han hellre vill va hos mamma än hemma i sin lägenhet när han är sjuk och bli lite ompysslad...
Å andra sidan är det ju aningen besvärligt oxå...han tar min favvoplats i soffan när han inte ligger i sängen, han tar mina foppatofflor som jag ska ha när jag ska ner i tvättstugan när han ska ut på balkongen, han snyter upp alla mina näsdukar, han lägger huvudetet på sned och ber om Te bl.a och jag passar på honom förstås!

Självklart glömmer han fälla ner toaringen efter toa-besök och lite andra småsaker som jag inte kommer på just nu...

Men älskar jag honom mindre för det!?!
Inte alls!!! Haha! :)

Jesper (mammas andra älskling;) lyser med sin frånvaro denna helgen! Han hade visst nåt viktigt besök idag (...?) så han kom inte på söndagsmiddag som han brukar! Hoppas han tar sej tid att komma hit så jag får hålla om honom lite innan julhelgen!

Snart måndag igen...men det går väl an när man har lite julledighet att se fram emot!

Ha en go söndagkväll! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar