lördag, januari 29, 2011

Väntar på sönerna...

...som snart kommer på lite mammavård!
Ja, nu vet jag inte riktigt vem som vårdar vem...
Hmmmm...det blir nog dom som får pyssla om mej, lite ynklig får man väl vara när man är nyopererad...
Hur länge man nu kan säja nyopererad? Det har ju för sjutton gått en vecka och två dagar...
Fast å andra sidan är jag ju sjukskriven till den 23/2 så då är jag väl sjuk tills dess?!?

Liknande diskussion blev det igårkväll på tjejfesten (JA det beslutades att det kunde kallas det för vi hade Emelie där och hon är född -85 (!) och så två till UNDER 40 så dom rättade till meddelåldern!) om hur länge man kan säja att man är i 40-årsåldern och där togs också ett väldigt bra beslut!
Vi är i 40-års-åldern till den dagen vi FYLLER 50!!!;)

Bra beslut på en bra fest!!!! Vi hade så himla KUL!!! Jag blev helt enkelt TVUNGEN att träna upp skrattmusklerna fast det gjorde ont!!!
Lite bedövad var jag ju förstås av dom där groggarna Anki fixade till!

Men jag lyckades behärska mej och gå hem när dom andra fortsatte till Järnvägshotellet, känner nog att det är bäst att vänta, åtminstone till nästa pubafton som är om en månad, DÅ kan jag gå dit och fira att jag är FRISK!:)

Nu kom Jeppe och hans kompis David så nu väntar vi bara på Måns så blir det Taco-mys!!!

Ha nu en toppenkväll alla goa vänner!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar