fredag, januari 28, 2011

Så sitter jag då här igen...

Ännu en dag som konvalescent...ja den är ju inte slut än...

Fortfarande snigelfart men känner mej ändå mycket piggare!
Det är klart, nu börjar ju blodvärdet återhämta sej så det är väl inte så konstigt!

Idag har jag hälsat på vännen Lena på hennes jobb, kansliet på Movalla. En liten lagom promenad för mej just nu...;)

Så kände jag mej lite lat idag och nära har jag ju till Akropolis nu, så det blev en kebabsallad till middag! GOTT!

Nu är det lite kaffe och sen hoppar jag in (nej förresten, inte hoppar jag nånstans inte...;) i duschen för att sen bege mej bort till Anki på lite "tjejfest" (höll jag på att skriva..."tantfest" blir det väl nu ja...;) sen ska dom andra vidare på pubafton på Järnvägshotellet.
Jag går hem och nannar kudden då, lagom är nog bäst för mej ännu så länge...

Hej så länge!

1 kommentar:

  1. Heje nu har jag skickat en vänförfrågan till dig på facebook ;) Kram

    SvaraRadera