tisdag, januari 25, 2011

Jättenöjd!

Visst gör det ont i magen och visst är det jobbigt att allt går i snigelfart men är ändå väldigt nöjd med mej själv idag! :)

Maten har jag skött toppen, Den där muggen Te har jag inte druckit ännu men den planeras att intagas före sänggång!;)

Motionen däremot...
Jodå, jag fattar att det inte går att promenera på som vanligt men iaf...

Nästa TJUGO MINUTER tog det till Q8!!!!!!!!

Observera att detta var "enkel resa" - inte dit OCH hem...
Dit tog förresten lite längre tid men det var för att jag träffade f.d grannen Åke då han kom farandes på sin truck utanför Ahlgrens!

Han undrade vad det var för en gammal kärring som kom gåendes så sakta...Som tur var kände han igen mej när jag kom närmare!!!:):):)

Nu har jag inte mätt vägen till Q8 men mer än ½ km tror jag inte det är...

Jaja, jag tar det i den takt det går, det kan ju bara bli bättre!

Så är det det där med "skratteriet"....

Lotta ringde på min lilla promenad, så när jag äntligen kommit hem så pratade jag med henne samtidigt som jag körde fast dragkedjan i jackan när jag skulle ta fram nyckeln till lägenheten...Började skratta - nej mer kvida - Lotta undrade vad som hände men jag kunde knappt få fram nåt, så det ekade i hela trappuppgången av mina konstiga ljud!!!

Jaja, det kan som sagt bara bli bättre...;)

Nu ska jag ta den där muggen Te, fixa med lite disk och sen är det dax för sängen!

Puss O Kram!

1 kommentar:

  1. Åhh du är ju så härligt posetiv!! Skönt att läsa att du nu mår bättre!!
    Kramar till dej fina du!

    SvaraRadera