torsdag, januari 20, 2011

Äntligen operation!

Gomorron alla glada!

Sitter med en stor mugg te med mycket socker i!
Det ska visst vara bra före operation så mår man bättre efteråt...
Om tio minuter får jag inte dricka mer för då är det två timmar till jag ska infinna mej på sjukhuset och då kommer jag att vara HUNGRIG!!!

Åt middag hos vännen Micka (Tack:) vid 4-tiden igår och sen tog jag en nutrilettbar innan jag gick och la mej vid halv elva...

VÄNNER igen...alla söta sms och telefonsamtal och kramar på jobbet!!! Vännen Lena tittade t.o.m in hos mej igårkväll för att önska mej lycka till!

Ni är underbara alla - tack för att ni finns!!!

Som sagt - nu ska det äntligen bli av - ska göra denna operation så jag äntligen slipper slippa springa omkring med bindor överallt! I handväskor, jobbarväskan, byxfickor, jackfickor, i skåpet på jobbet osv...!!!

Blir ju sjukskriven några veckor också så ni kanske får se lite mer av mej i bloggen!:)

Kramelikram på er alla så "ses" vi snart igen! :)

5 kommentarer:

  1. Lycka till! Det blir nu bara bättre för dej!
    Kram! Lena - kusinen

    SvaraRadera
  2. Hoppas allt går bra min fina vän! Nu när du ska vara sjukskriven kanske jag kan få komma och hälsa på i din nya lya??!!
    Puss på dig, tänker på dig!

    SvaraRadera
  3. Nu är du säkert på benen igen och jag tar för givet att allt gått bra. Vilken fin upplysning du lämnade inför operationen. Jag ska vidarbefodra den till en väninna med liknande besvär.
    Ha det bra och välkommen tillbaka.
    Kram Viola

    SvaraRadera
  4. Tack alla för stöd och uppmuntran!:)

    Ida - du skiver väl inte frågetecken om du får komma till mej!!!???
    KOM HIT BARA!!! PUSS

    SvaraRadera