söndag, januari 30, 2011

Solen skiner!!! :)


Dagen började med att jag vaknade klockan 6!!!
En söndag!!!
Så kom jag på att det spelar ju ingen roll, det är ju bara att somna om...
Men så hamnade jag här istället och "hälsade på" alla mina bloggvänner och vips gick där en dryg timme!!!
Inte alls svårt...

Kröp ner en stund iaf men det gick inte att somna om...kan vara att solen är här idag så man känner liksom att man måste UT!!!

Efter skön morgondusch var det gott med söndagsfrukost!

Men nu tänker jag verkligen inte sitta här mer!!!

Nej - ut i solen måste det bli idag!!!

Ha en riktigt skön söndag alla!:)

2 kommentarer:

  1. Ja, solen är man inte bortskämd med direkt. Hoppas på soliga och långa dagar framöver.

    SvaraRadera
  2. Såg att du hälsat på i min! Roligt om du vill följa min nya "bäbis" också ;))
    Visst är det våååår i luften? Härligt!

    SvaraRadera