måndag, januari 24, 2011

Kan inte sova...

Vad göra när man vaknar strax efter 4...

Operationssåret värker o "spänner"...

Inte smidigt att vända runt i sängen och hitta en skön sovställning!

Jag går upp och tar värktabletter

Sveper om mej en go filt

Värmer fötterna i goa innetofflorna som Jenny virkat till mej!

Visst är dom söta!



Tänder ett ljus

Fixar en god kopp te med honung och mjölk

Startar datorn (tur man har den lilla "vännen"....;) hittar ett mail från syster som hittat lämplig stuga till vår årliga syskonträff!

Kristianopel...
Havet...
Näktergalen...
Pool...
Bastu...

Låter helt underbart! Längtar!

Funderar på vad jag ska göra nu under sjukskrivningen...

Börja blogga lite mer

Träffa mina fina vänner

Promenera (det blir korta promenader i snigelfart till att börja med...)

Åka till pappsen så fort jag vågar släpa på en väska på tåget...får packa lite mindre än vanligt...;)

Ta hand om mej själv!!!

Ska börja med att efter att ha suttit här en stund och tabletterna börjar hjälpa, krypa ner och somna om...skönt...

Vi "ses" snart igen! :)

Kramelikram

3 kommentarer:

  1. Vad bra att du har en plan av din sjukskrivning :)
    Perfekt att passa på med att göra saker man mår bra av när man inte har ursäkten "jag kan göra det imorgon " :)

    SvaraRadera
  2. Kanske jag ska till Skillingaryd snart - så du kunde åka med mig tillbaka???
    Hur länge är du sjukskriven, när hade du tänkt dig?
    Mimmi

    SvaraRadera
  3. Ja det känns bra att ha nån slags plan så man inte blir försoffad!:)

    Mimmi - vi hörs på mailen!

    Kram!

    SvaraRadera