onsdag, januari 26, 2011

Ännu en bra dag...

Jodå, allt går fortfarande i snigelfart och idag bidde det ingen promenad men det känns ändå bra...:)

Vaknade vid 4 och hade ont i magen men efter lite tabletter, kaffe o lite Facebook kunde jag somna om och sov så gott till söta storasyster Ylva ringde och väckte mej vid 8! ;)
Det var precis lagom tycker jag!

Senare dök vännen Susanne upp på lite kaffe, hon var så söt och hade köpt lite "sjuk-och-inflyttningspresenter" till mej!
Ett fint linne och så en massa Värmeljushållare! Jag som älskar att tända ljus!!!
Såååå glad bidde jag :):):)

Lotta var ute på promenad med sin vovve Sigge så dom tittade också in en sväng.

Sen var det dax för mej o Micka och åka till vännen Eva som fixade våra ögonbryn så fina, där fick vi ett gott skratt (eller ja ont blir det ju på mej...;) åt hennes katt som löper, springer runt och skriker och stryker sej mot allt och alla och viker svansen åt sidan!!!:)

Så efter en hel dag nästan helt utan internet skulle jag äntligen sätta mej här en stund, då funkade inte det!!! Jag kom inte ut på nätet!!!

Igårkväll ringde jag min kära systerson Fidde för min DVD krånglade, det var ju ingen panik så vi skulle höras igen - men NU däremot blev det panik...inget INTERNET!!!
Ve och fasa!
Som tur var kunde han kasta sej i bilen och fara ner till sin nödställda moster och rädda henne!!!
Både med DVD och internet!!!

NU ska jag nanna kudden!

2 kommentarer:

  1. Hej Inna!!

    Vilken fin sida du har!!
    Jag undrar om du provat eller hört talas om DR Dukans diet??

    Där behöver du aldrig vara hungrig och du går defenitivt ner i vikt...

    Jag har precis börjat men är frälst :)
    /Maria

    SvaraRadera
  2. Hej Maria!
    Jag har hållt mej till nån blandning av LCHF, GI och lite eget sunt förnuft och ätit såhär nu i nästan 3 år! Mår toppenbra av det! Tror nog att den dieten du nämner kan vara bra, läste lite om det, men tror också att det är viktigt att alla hittar nåt som passar just den personen!
    Lycka till med din diet - nu tror jag jag ska titta in hos dej!:)

    SvaraRadera