lördag, oktober 23, 2010

Väntar på att håret ska torka...

...så jag kan gå ut i regnet (!!!) och handla grejer till Måns och min myskväll med tacos som är så gott!!!

Lördagen började riktigt bra! Vaknade 06.57 - skickade sms till systeryster Tine som också var vaken o ringde mej direkt!
Vi gick en skön promenad o pratade...var väl mest jag som pratade...söta syster, tack för att du orkar lyssna! Har ju rätt mycket som måste ut nu!!!

Efter en ljuvlig frukost bestående av räkomelett, knäcke, Proviva Björnbär och kaffe såklart, ringde Mimmi och det blev lite mer prat...

Mina älskade syskon! Och vänner såklart!!!
Tack för att ni finns!!!
Ni är GULD värda - bara så att ni vet!!!

Nu får jag väl ta fram paraplyet och traska ner till Hemköp, en liten runda till systemet får det bli också, en flaska rött kanske?!;)

Ska jag våga kika in i Jespers rum innan jag går? Han borde väl börja vakna nu...det luktar väl tonårsfis därinne som vanligt!!!;)

Ha en skön lördag alla - Kramelikram på er! :)

2 kommentarer:

  1. Åh vad hurtig du är!

    Är avundsjuk på alla som har syskon, det måste vara kanon att ha en bra syskonrelation.

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Låter bra att vara upp med tuppen, dock inget för mig. Jag är kvälls- (natt) människa.
    Tacos är gott, har blivit bjuden på det hos barnen. Här blir det ugnstekt lax. Snart tid att börja med myskvällen. Jätteskönt med bara oss två. Det har varit mycket några dagar.
    Ha en trevlig helg.
    Kram Viola

    SvaraRadera