lördag, oktober 30, 2010

Blandad kompott !

Laddar för en rolig kväll med Karin och Stickan! Vi är bjudna till en budfirma i Värnamo och sen ska vi vidare till Gästgivargården där det är oktoberfest!!!

Tills det är dax att börja snygga till sej (ja man får ju försöka så gott det går ;) sitter jag här o funderar på om jag ska lägga in ett par foton...

Jo så blir det nog! Mina jobbarkompisar kommer här!



Karin - full fart som vanligt!!!



Doreen och vår duktiga praktikant !



Alltid go o glad - Andelka !



Världens snällaste Ingvar - alias -GUS !



Här sitter Ingemar och klurar på nåt jobb!



Doreen igen!



Isnino - ovanligt allvarlig på denna bild!:)



Karin poserar! :)




Igårkväll skulle sonen på Hallowenfest, han och Robin kom och visade upp sej innan dom stack iväg. Så här himla snygga (!!!) var dom!!!




Nu ska jag ta en kopp kaffe och ett knäcke, åt ganska sen frukost på bacon och omelett så mer tycker jag inte behövs innan det är dax för fest! Vi blir ju bjudna på mat ikväll och vad jag hört om Gästgivargården så ska det vara gott!

Vi får väl se hur piggelin man är i morgon...kanske varken blir bloggat eller annat!!!

Kram på er alla - ha en riktigt bra lördagkväll!!!

3 kommentarer:

  1. Härliga bilder :-) Hoppas du får en kanonkväll (är jag säker på att du grejar enbart genom att vara där) och att du mår som du förjänar imorgon :-) Kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas du hade trevligt! Alltid roligt med fest.
    ...Och du har ju en timme "tillgodo" i morn!
    Kram Lena

    SvaraRadera