söndag, oktober 24, 2010

Älskade barn

Har haft en bra helg...

Har väl ingen särskild skrivlust men ett par foton slinker in här i min lilla blogg!



Måns gillade inte mitt vinval till vår tacomyskväll igår!
OK - medger att det var för tunt, lite blaskigt och aningen sött...då köper jag inte det fler gånger!
Men när man försöka ha lite "kvinnor-kan-jag-klarar-mej-själv-attityd" och promenera till affären och sen fortsätta in på bolaget släpandes på dessa matkassar så känner man sej inte så där härligt avslappnad och kan strosa runt o kolla olika viner utan det blir lite panikköp!!!




Mysigt hade vi i alla fall!




Jesper gjorde en snabbvisit hos oss också innan han gav sej ut med polarna!




Detta är en härlig syn jag har i köket nästan varje dag...:)



Några veckor sen denna bild togs men kände att den passade in här...

Underbara pojkar - vet att ni inte läser min blogg men iaf - älskar er oändligt!!!

4 kommentarer:

  1. Härliga bilder från er myskväll!
    Ett tips på jättegott, fylligt rödvin: Lindemans Bin 50. Köper nästan alltid detta, vet att det är gott varje gång....Montrerose ett annat nästan lika gott - pris ca 77 o 69 kr.
    Här har vi haft ett litet barnbarn på övernattning. Han blev överlycklig efter flera gångers fråga hur dax klockan var i morse, då jag sa 7! "Jippiie, då kan jag gå upp!" Han hade då enl egen utsago varit KLARVAKEN sen 5!!!!...Hur orkar de? Och hur orkar deras föräldrar!?? Och HUR orkade vi?!
    Roligt är det i vart fall med dessa småbarnsövernattningar.
    Helgen går fort över, jobb igen i morgon.Frosten o kylan kom o gick, hoppas den gick för en längre tid. Vill inte ha så vintrigt redan!
    kram på dej!
    Kusin Lena

    SvaraRadera
  2. Vilka fina killar <3 - visst är dom underbara dessa härliga ungdomar som man har förmånen att få ha nära sig <3

    SvaraRadera
  3. Tack för fina kommentarer! Känner mej så tråkig o trött på kvällarna så det blir dåligt med "besök" hos mina bloggvänner...
    Men är glad att ni finns iaf...:)
    Kram!

    SvaraRadera
  4. hejhej, long time not seen! so nice to look at you and your wonderful boys! hope you all are well and ok!

    hugs and kisses

    bine

    SvaraRadera