måndag, oktober 04, 2010

Nu var det alldeles för länge sen sist.........

Sitter med hårtoning som kliar!!!
Kastanj bidde det denna gången också...

Måndagen har varit trött om man kan säja så? Inte ska en kvällstrött en som jag sitta och glo på TV till nästan 12 på söndan!!!
Men vad gör man inte när dom visar "The Guardian" med Kevin Costner på fyran!

Helgen har varit bra.
Fredagen bjöd svägan Eva på middag i stan och sen begav vi oss till Clara på sminkparty! Där blev det både god mat och många goda skratt!:)

Lördan var jag barnvakt åt härliga barnen Jack och Linn då pappa Fidde, mamma Jenny och farmor Mimmi skulle på fest!
Så mysigt hade vi med Wii-spel, film och massa godis!
Jeppe höll oss sällskap till tacosen innan han fortsatte på bio med kompisar, sen kom Måns och lekte med oss en stund!
Ska lägga in lite bilder från denna mysiga kvällen.

Söndagen var som den skulle, vilodag! Micka och Måns var här och åt middag och så åt vi en massa Ballerinakex!!! Iaf så åt JAG väldans många...:)



P.S. Saker och ting blir inte alltid som man tänkt här i livet...ni som känner mej vet nog vad jag tänker på just nu.
Har funderat hit och dit, jag är ju som en öppen bok för det mesta och brukar ha lätt för att uttrycka mej i ord...
Knåpat lite på ett inlägg...visade mina stora förståndiga (jo, det kan dom vara ibland faktiskt;) söner...
Dom tyckte inte jag behövde skriva alls om vad som hänt, och ibland ska nog föräldrar lyssna på sina barn!

Vill iaf rikta ett tack till dom riktiga vännerna!!! Känner nu att jag, vi, har många såna...
Vänner som förstår eller iaf försöker förstå! Och som inte dömer.

Kram



Mimmi med barnbarnen Jack och Linn




Här fick Fidde och Jenny vara med på ett hörn!




Linn bowlar!




Måns tur!




Jack siktar på en strike!




Och så jag då, gjorde så gott jag kunde...;)

8 kommentarer:

  1. Kramar till dej o de dina! Hoppas allt blir till det bästa, och att ni mår bra. Härliga bilder på dina nära, jag kände igen ännu en kusin.
    Må så gott o var rädd om dej!
    Lena-kusinen

    SvaraRadera
  2. Du verkar ha haft en trevlig helg.

    Hoppas du är nöjd med hårfärgen.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Kul att Tant Inna är tillbaka. Å nu är det dags att titta till valparna någon kväll. För du kommer väl?? Puss o kram Mia :)

    SvaraRadera
  4. Har inte sett dig på länge gumman men vi tänker på dig!! Många kramar och pussar!!

    SvaraRadera
  5. Har saknat dej!!
    Stora kramar till dej!!! ♥

    SvaraRadera
  6. Jag har ju oxå haft en tid av lite jobbigheter och inte varit så aktiv härinne.
    Blev såååå glad när mina gamla vänner visade sig finnas kvar härinne trots min långa frånvaro!
    Önskar dig allt gott - och hoppas att både du o jag går mot bättre tider igen!

    SvaraRadera
  7. Tack alla!!! Det är verkligen så fantastiskt med dessa vänner man har!!!!!! Både i den "vanliga" världen och i bloggen!!!
    Stor bamsekram till er alla!!!

    SvaraRadera
  8. Tack för de fina bilderna. Blir så glad. Bara älskar dom.
    Genom att ställa frågorna skapar vi oss ett sammanhang. Hur ska vi annars få perspektiv på våra liv? Precis som det lilla barnet instinktivt vill ta reda på hur allt hänger ihop. Vi vuxna behöver samma sak.
    Inna,låt inte omständigheterna styra hur DU mår
    - det är DU som ska styra hur DU mår
    Kärlekskram

    SvaraRadera