söndag, oktober 10, 2010

Hemma igen!

Hemma i Småland efter en skön avkopplande helg i Blekinge!

Micka och jag åkte neråt i fredags eftermiddag - och vilken fredag sen!!!

Så superstressigt på jobbet så det var knappt man hann o pinka!!! Tur då att man hade en myshelg i Blekinge att se fram emot!

Vi började med att äta jättegott hos Mimmi och Mats på Hästö!
Så lämnade jag Micka där och fortsatte till pappa Edvin i Jämjö.
Så skönt att bara "vara"......sitta o lyssna på fin musik, kolla lite på TV, prata...

Igår var Micka, Mimmi och jag en sväng på Amiralen, köpcenter vid Karlskrona! Undrar vad expediten på Life-butiken tänkte om oss när vi kom in och frågade efter bajstabletter!!!!!!!!!:):):)

Kan ju passa på att göra lite reklam för dom här förresten !

Igår åt Micka och jag middag hos pappa och idag kom även systeryster Mimmi, Mats hade inte tid...nåt projekt på gång förstås...inläggning, bärplockning, jakt, fiske eller vad det nu kan vara!!!;) Den käre svågern är aldrig stilla!!!

Ett litet besök hos morbror Sven-Olof idag men han var inte på humör så det blev kort...gör ett nytt försök en annan gång...
Inte lätt att bli gammal...

Åh vad jag älskar min lilla pappa!!! Han är verkligen hur go som helst!!! Längtar redan till nästa gång vi ses...Han är så ensam bara...utan mamma...




Här sitter pappa och Micka i solen!




Pappa och jag i solen!




Pappa och Mimmi - Kram!




Snart åker vi hem till Småland igen!

2 kommentarer:

  1. Några bajstabletter behöver jag inte. Men hoppas att de funkar.

    Vad roligt att ha sin pappa i livet. Min har varit död länge och det känns fortfarande tomt efter honom.

    Kram

    SvaraRadera
  2. HEJSAN

    Jag designar egna smycken som jag sedan säljer på min blogg till kanonpriser. tex budskaps/namnarmband endast för 79 kr. Givetvis håller dessa mycket hög kvalite. Man kan välja sin egna text och dessa finns i många fina färger.Perfekt att ge bort i present/julklapp. Ber om ursäkt om du ej tycker om att jag gör reklam för min blogg då är det bara att radera detta. Men de är helt klart värda att kolla in

    http://smyckestokig.blogg.se/

    mvh malin

    SvaraRadera