lördag, oktober 16, 2010

Tur man gillar maten och personalen på sjukan!;)

Jodå - myskväll med vin, tända ljus och IDOL (håller på Linnea f.ö.) blev det igår...men så var det dax igen!!!

Fick ringa Micka (tänk att man har så fina vänner...värdefullt...) kl ett på natten så hon körde in mej till sjukhuset igen!

Jag blev inlagd på gyn och i dag på förmiddagen sövdes jag och skrapades.

Nu får vi hoppas att det håller sej bra!!! Ett tag iaf...

Sköterskan som körde mej till och från operation kommenterade att jag var glad vilket håll hon än körde mej på!
Ja - är man positivitetsminister så är man!;)

När jag kom upp på avdelningen efter uppvak så väntade en bricka med laxmiddag! Riktigt gott!
Samma trevliga sköterska (kommer ju aldrig ihåg namn...) sa att hon inte vågade annat än att fixa undan en lunch till mej efter att ha sett min matlust igår!!!;)

Så kom systeryster Tine och hämtade mej så nu sitter jag här igen med ett glas vin (rött denna gång, bra för blodvärdet vilket behövs nu!!!;) lite god tonfiskröra och snart kryper jag upp i soffan igen!

Det får nog bli dansfeber ikväll!

Kram alla!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar