torsdag, april 01, 2010

April april.....!!!


Åh va jag älskar aprilskämt!!!!!

Iaf när jag får lura nån annan o det går hem!!!

Har faktiskt frågat damen ifråga om lov att få skriva detta eftersom jag vet att trots att hon är nästan lika galen som jag så har hon fortfarande några år kvar tills hon inte skäms för NÅGONTING!!!
(t.e.x ska vi inte tala om knipkulor på lunchrasten, åtminstone inte så de andra i matsalen hör, o då ska ni veta att vi kan tala om det mesta (högt!) vid vårt matbord!!!)

Söta lilla Karin!!!!!

Har tidigare skrivit om hennes ljuvliga hund Nils som vi andra på jobbet är helt galna i!

Vår chef (som också han är lite galen, eller ganska mycke förresten när jag tänker efter) hjälpte oss med "lureriet" - vi skickade upp Karin på hans kontor i morse. Min idé var att han skulle hitta på nåt om hunden, att han hade fått klagomål eller nåt i den stilen.
Stickan gick in för detta o fixade ett papper där det stod att vi (hennes närmaste arbetskamrater) från början tyckt att det var gulligt med hennes hund men nu började han bli aggressiv (!!!) och hoppa upp på bordet när vi fikar, så vi har gjort en protest med namninsamling! Han hade t.o.m kopierat våra underskrifter så det såg äkta ut!

Stackars Karin blev helt chockad såklart o det gick ända till hon läst igenom allt o kom till datumet.... då kopplade hon!!!!


Hahahahahahaha!!!!! Åh va vi fick skratta gott !!!

Året när Måns skulle fylla 15 lurade jag honom att man kunde få dispans när man bodde som vi, på landet, o övningsköra ett år tidigare på särskilda vägar.
Ring bara o presentera dej o förklara ditt ärende så skickar dom papper...
Han fick numret till en arbetskamrat vars fru svarade o var med på detta en stund tills hon sa att han kanske skulle fundera på om någon lurade honom......då låg mamma Inna dubbelviken o skrattade så tårarna rann i rummet intill!!!!

Kanske lite elakt (???) men jag tyckte det var kul iaf....Måns tyckte väl inte det just då men vi har skrattat åt det i efterhand....

Nu har han körkort...!

GLAD PÅSK ALLA GOA VÄNNER !!!!!

3 kommentarer:

  1. Aprilskämt är oftast roligast efteråt - eller hur?
    Jag har inte blivit lurad i år och nu är 1 april över.
    Vill önska dej en trevlig påskhelg.
    GLAD PÅSK!
    Kram Viola

    SvaraRadera
  2. *s* Kan nästan se Måns jaga dig efter han lagt på, det skulle jag gjort om jag varit han i alla fall. Härligt lurendrejeri!

    SvaraRadera
  3. Glad Påsk till dig! Jag vet inte om jag blev lurad 1 april...det ä möjligt! Har iaf inte kommit på det än i så fall - dum som jag ä!

    SvaraRadera