måndag, april 12, 2010

Inte så dumt att fylla år i alla fall.....;)

Sitter o myser över alla fina sms, telefonsamtal, goa kramar på jobbet, hälsningar på Facebook (där tonårsson har skrivit den finaste av alla......) och här i bloggen!
Känns ju riktigt mysigt med födelsedag!

Men jag jobbade över ett par timmar så nu känner jag mej helt slut....
Det kommer nog bli fler såna timmar denna veckan är jag rädd så....kanske blir det lite glest här igen men HELT BORTA är jag inte iaf!!! ;)

Guben firade ju mej igår o nu är han o äldste sonen på jobbet så jag kan nog helt enkelt krypa ner i sängen o sova gott!

Kram på er alla goa vänner!
Har jag glömt att tacka nån så hoppas jag ni kan förlåta mej....ska ta med mobilen i sängen o kolla så jag svarat ordentligt...

Gokväll säjer en nöjd o belåten tant Inna!

4 kommentarer:

  1. Såg dig idag när du var på väg hem antar jag. Du gick där på trottoaren och jag fick för mig att jag skulle tvärnita och veva ner rutan och sjunga: För det är ingen vanlig dag.....Men jag hade en bil i baken så det kanske hade blivit en krock... I alla fall tänkte jag när jag såg dig..Där är Inna! Vad UNG hon ser ut..!! Blir du bara yngre och yngre?? Smalare och smalare i alla fall!! KRAM och grattis!!

    SvaraRadera
  2. Gratulerar lite sent ;)
    Visst är det härligt att fylla år, särskilt 12 april...
    Om du kikar in i min blogg förstår du varför jag känner så :)

    SvaraRadera
  3. Tack va söta ni är!!!!! Nu ska jag titta in till dej Ancan - kan nästan gissa.......;)

    SvaraRadera