söndag, april 11, 2010

En bra helg går mot sitt slut!


Som sagt så blev detta en jättemysig helg!
Igår efter sexpartyt åkte jag direkt till Kalle och Lollo där Björn redan var, där fick vi god lammstek o så rödvin!!!
Nu blev det tredje dan i rad för tanten med vin!!! Ska vi bli oroliga? Neeej, det tycker jag nog inte...
Visserligen sitter jag nu här med ett glas igen men va sjutton!!! Jag fyller faktiskt år i morron o då är det ju måndag så då kan jag ju inte dricka vin...!!!

Helt otroligt för o va mej men vi blev sittande hos dom o prata till halv två inatt!!! Men så kan det bli när man har mysigt sällskap!
Idag när vi gick dit för o hämta bilen var deras söta tjejer Lucia och Josefine vakna så jag fick träffa dom också, så goa båda två !!!

Björn har pysslat om mej idag o lagat jättegod kycklig i ugn med salami, paprika, chili, capris, grädde, cf, kalvfond.
Supergott!

Pratat med alla mina underbara syskon idag o så ringde pappsen! Han o mamma skulle varit gifta i 56 år idag...

Nästa helg har vi syskonträff - LÄNGTAR !!!

I eftermiddag satt jag i solen på balkongen o njöt med kaffe o sällskap i form av mammas lilla tjocka katt!





Som sagt - kan en helg bli bättre!!! =O)

1 kommentar:

  1. STOR grattiskram från tant björn. Önskar dig en lika bra dag idag!

    SvaraRadera