söndag, april 25, 2010

Kalas och Ishockey...:)


Nu sitter jag här o ler igen.... =O)

Så fånigt glad när jag loggar in o har fått några kommentarer!
Uppmuntrande, glada, uppiggande...
Tack alla goa vänner! Både i bloggvärlden o "utanför" den!
Hmmmm - lite nyfiken på "Anonym" utan namn....ska jag få veta vem det är tros...???


Igår hade vi ett litet försenat "kalas" för att jag fyllt år....Inte för att det är så viktigt att fira det där längre men....lite kul iaf att få blommor o blader o presenkort på IKEA!!!
O så hade guben lagat jättegod lax i ugn med creme fraiche, räkost, dill, räkor - mmmmmmmmmm - jättegott!!! Fått receptet av systeryster Ylva!


Det var Svärmor Zita, svägerskorna Eva och Annika som kom o så fick vi rå om pojkarna ett par timmar innan dom försvann iväg till viktigare saker som kompisar o sånt!!!
Linus och Ida var här o hämtade Måns, Jeppe försvann för att kolla när kompisen Niklas spelade med sitt band.

På fredan tittade Björn på mej nästan med lite panik i blicken: Vi har bjudit hit dom till klockan FEM!!!! Det GÅR bara inte! Hockeyn börjar ju för sjutton FYRA!!!
Ja det var ju inte så svårt att få dom att komma tidigare - Eva hade nästan varit lite orolig o funderat på att ringa själv o fråga om tiden......:)


Eftersom alla utom Jeppe o jag är hockeyfantaster så försvann dom andra in i TV-rummet direkt efter maten !
Inte gjorde det mej nåt!
Jeppe underhöll mej med musik som jag börjar bli riktigt bortskämd med nuförtiden!

Men vad det LÅTER när det tittas på hockey!!!!
Hörselskydd skulle vara på sin plats!!!

Tror att sista bilden jag sätter in här talar för sej själv........:):):)

Eva sov kvar o vi har haft en mysig förmiddag!
Suttit i solen på balkongen, hälsat på Måns och Micka o druckit kaffe o myst hos dom!

Kan ju skriva här i bloggen att min käre son Måns har en inneboende som har varit vän i familjen sen innan han föddes så behöver ni inte spekulera om det "på byn" - en jättebra lösning tills Micka fått tag på nåt eget som passar...
O mamma Inna kan känna att det finns en "mamma" hos honom utan att jag behöver anstränga mej!!! :):):)

Kan det bli bättre!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar