onsdag, april 14, 2010

En liten snabbis bara...;)

Nu börjar det!!!! Nu ska man haffa solen så ofta det bara går!!!
15 minuter på middagsrasten på obekväma trappen in på jobbet.
Ringa "hustomten" Runo: Hallå!!!! Nu måste du ta fram den GENAST!!!!! Utemöbeln alltså...!!!!!;)
Så vi kan sitta ute o äta lunch o sola samtidigt!
Har ju bytt från 50 min middagsrast till bara 30 för att komma hem tidigare på eftermiddan men.....
Jaja - kan ju inte ändra tillbaka nu...
Hem så snabbt som möjligt efter jobbet, ta med tallriken med mat ut på balkongen där solen finns!
Älskar denna tiden på året - men det är jag väl inte ensam om förstås...

Men tyvärr tyvärr, fast jag känner att jag skulle kunna skriva hur mycke o länge som helst idag så måååååste jag nanna kudden för klockan ringer 4 i morron igen!!!

O så i morgon blir det att packa inför Blekingeresan och syskonträffen (med pappsen också såklart:) så nu kanske inte vi "ses" förrän på söndag eller måndag!!!

HUR ska det gå????

Puss o Kram på er alla underbara människor!!!

1 kommentar:

  1. Ja denna underbara sol får man ju inte missa. Jag har ju turen att vbara hemma så jag njuter hela dagarna i solen!!
    Kram K

    SvaraRadera