söndag, april 11, 2010

Tant Inna uppdaterar fredan på söndan!

Nu ska vi se om jag kan få in lite bilder från vår mysiga avskedsmiddag i fredags med härliga Berlin-vännerna Rudi, Nicole, Lea och lille Mats!
Vi har så himla mysigt ihop!
Det blir en så go blandning när vi ses! Musik, skratt, bad english (!!!) mixad med tyska o svenska o så en massa hejdå-kramar o bus innan vi vinkar av dom för denna gången!
Till sommaren är dom tillbaka igen!!! =O)



Jeppe får lite goda råd av Rudi när han spelar gitarr!







Mats bara älskade Jeppes MP3 - helt betagen var han - satt så här o lyssnade på musik jättelänge, helt okontaktbar !!!







Nicole och Lea myser i soffan!




Ser ni va BRA jag är på det här med att få ihop bilder med text!!!!!

KATASTROF!!! O fel datum på fotona också..... År 2014 är vi visst redan inne på......

Vilket DATASNILLE jag är!!!

Nu skiter jag i detta - det får helt enkelt duga!!!
Snart ska jag äta goda maten guben lagar o sen ska jag uppdatera lite till om resten av helgen...

Den har nämligen varit RIKTIGT bra, rolig, härlig...!!! =O)

See you later gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar